بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Saturday, April 30, 2011

..i did it:) ..

..yes..

ha ha ha..
ma:bah,nanti kjot kan dak along uh,dye bkn
nye bley bgon awal nak pegi ujian MEdSi uh..
 
atok: ??

sory oke..ngat kite tak berjayer ke
bgon awal..
kite bangon seniri je pg tadi taw,,

ha ha ha..
bangge..bangge..wink3~ 



kamudian....

aku menduduki ujian medsi
susah gilak!!!
aser cam nk nangis..

teeeeettttttttt........

choytttt...
jgn cayer..
tipu jer..hee..

soalan dgn jwapan
 
ya 
tidak

tu jer..
..so it's very the simple one lah..

pergi nan nora td..
..ayh dye tggu smpay abes..
pastu blk,ayh dye nak antar aku twos smpy uma
p aku ckp taper lah..
coz atok aku nk amik kt bp ley bli mkann kt ctu skali
maklumler mak i tiade di rumah..
saya nk masak oke..
*ya saya tau ape yg anda pk...^^,
atok  :  tak yah masak arini,nanti atok beli laok 
kat kedai jer..

*yer time ksh atok..hee~
jom2 kite beli jer..

dan kami pon makan dgn gembirenyer,,haha,,

the end..kih3~





2 comments:

  1. ka+ne beb ujian nye?

    ReplyDelete
  2. ..kt kuala arau , temerloh..
    ..erm ye kot uh nme tmpt dy,.,tol an..
    ..kt s.men dye..

    ReplyDelete